#40 vauhtia ja vaarallisia tilanteita

perjantai 31. joulukuuta 2010

Moi! Minä menin ihan normaaliti Voitolla ilman satulaa, mutta Lillillä meni kaverimme Emmi, joka on ratsastanut n.5kertaa. Emmi köpötteli Lillillä Voiton perässä ja laukattiinkin jopa niin =)

Oltiin tulossa jo kotiin päin, kun hevoset säikähtivät naapuria ja lähtivät juoksemaan pientä, mutta melko jyrkkää mäkeä kotia kohti. Minä ohjasin Voiton lähellä olevaan risteykseen, ei ihan osuttu sinne. Voitto liukastui ja minä lensin sen kaulan yli lumikasaa, onneksi oli pehmeä pudotus :) Voitto jäi nätisti siihen odottamaan.

Emmi ja Lilli jatkoivat laukassa matkaa kohti kotia. Emmiltä irtosi jalustimet, menetti tasapainon ja muksahti tielle. Lilli jatkoi kävellen matkaa kohti kotia, Emmi tuli perässä ja yritti ottaa Lillin kiinni. Minä yritin huudella ohjeita, mutta Lilli käveli aina samanverran eteenpäin, kun Emmi Lillilä kohti. Minä kysyin Emmiltä onko sillä jotain rapisevaa taskussa, että houkuttelisi sillä Lillin luokseen. Lilli tulikin heti kun Emmi rupesi rapistelemaan kuittia, pikkusen ahne poni :D

Yritettiin nousta tiellä takasin selkään, mutta ei oikein onnistunu kun kaikki vaan nauro :,D Onneksi ei käyny pahasti kellekkään! Mentiin sitten ns.kentälle ja noustiin siinä selkään. Emmikin laukkaili vielä.











5 kommenttia

  1. tiia oot ihan paras luen blogisi 2 kertaa pivässä! oletko käynyt tk-horseteamilla?? mä olen koska pikkuserkkun vaimo omistaa sen!! :D

    VastaaPoista
  2. Aika fail toi sun tippuminen:DD

    VastaaPoista
  3. Wau! Neljäs! Oot ihana bloggaaja ja Vote on toooosi ihana! Te sovitte hyvin yhteen!!:) esteillä ootte ihan parhaita!!:)

    VastaaPoista
  4. Wooow! Viides :D siis miten se vote liukastu?

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.